събота, 17 септември 2016 г.

Back To School Tag

Резултат с изображение за back to school


  Благодаря на Румяна за тага! ^^

1.Кой клас/курс си?

Сега съм 12ти клас и слава богу! Адът почти приключи подготовката за следващия ад, хехе.

2.За какво се вълнуваш/притесняваш относно предстоящата учебна година?

Притеснявам се за всичките изпити и матури, които ме чакат и се вълнувам за края на годината, когато ще приключим с всичко.

3.Любимата част от подготовката преди училище/университет?

  Ох, не мисля, че имам такава част вече, Преди време обичах да си купувам разни химикали, моливи и такива неща, но с всяка следваща година ги ползвам все по-малко и с все по-малко желание ги купувам.
  И все пак, наистина ми харесва да си купувам такива канцеларски материали и тетрадки, например.

4.Какво мислиш за училището и класа си/университета и групата си?

Като цяло не съм с особено добро мнение и за двете, вижда се от предходния пост, от който класа ми не остана доволен. Наложих си да го редактирам за втори път, за да обясня, че не може да ме обиждат, псуват и третират като боклук, а след това да останат недоволни, че съм си изразила мнението, заради липсата на която уж им беше проблемът, а послед, слушайки един мой съученик, който явно се е открил във всеки един параграф, без дори да съм си мислила за него, реших да върна поста обратно в чернова. С това те потвърждават една моя друга теза, че хората, които не те харесват и не искат да го направят, никога няма да са доволни и вечно ще намерят за какво да се хванат.

5.В колко часа ставаш за училище/университета?

Живея в другия край на града, ставам в 5:30 първа смяна и различно за втора. Предполагам, че ще е към 9:00, но може и по-рано, зависи колко имам да уча.

6.Старателна ученичка/студентка ли си?

  Давам най-доброто от себе си, но и мързелът си казва думата.

7.Раница или дамска чанта?

Не мога да си се представя с раница сега, когато нося от толкова време вече дамска чанта. Тя има много предимства и едно от тях е, че не те изгърбва по този начин и не натоварва гърба ти чак толкова много. Пък и в горните класове вече няма толкова много бумаги за мъкнене.

8.Стил на обличане в училище/университета?

  Стила ми на обличане е ограничен от униформата. Бяла риза и някакви дънки или клин, ако имам физическо и онази отвратителна тениска, най-вече защото предпочитам да нося нея, а не някакви други. Така че съм доста ограничена. 
  Разбира се, мога да навлека цял куп дрехи под или над униформата, но го смятам за изключително натруфено и грозно и затова се придържам към нея.

9.Интересен/забавен спомен от училище/университета?

  Като за начало на годината хич не ми е до забавни спомени, но като цяло почти всеки ден се смея за нещо. Понякога се смея с класа, но през повечето време е нещо от вътрешния ни кръг. Точен спомен не мога да извадя точно сега, а  и това, което намирам за смешно не винаги може да бъде разбрано от повечето хора.
  Например, с една моя приятелка веднъж се смяхме на парче риза, подаващо се от един шкаф. Просто беше много смешно!

10.Кого тагваш?

  Напоследък тагвам все едни и същи хора, затова няма да се отмятам от традицията и ще напиша Теди, Мели и Памела

1 коментар:

  1. Хей, късмет с изпитите тази година 😊.Жалко е, че класа ти се държи по този начин.В днешно време има много сбъркани хора, и макар да съм само 10 клас, те разбирам.Дано в университета да имаш повечко късмет с хората 😉.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...