неделя, 11 септември 2016 г.

The Book Courtship Tag



  Имам отрицателно ревю на Carry On, което не е точно ревю и има своите положителни черти. Sorta. Не искам да го пускам и съм го оставила като последна опция, ако наистина съм закъсала с постовете. Реших да направя този таг, макар и въпросите да се повтарят като при всеки друг, защото нямам какво друго да пусна и го видях от Spines & Covers. Не тагвам никого, понеже, както вече споменах, този пост ми трябва, но всеки, който иска е свободен да го направи. ^^

1. Първоначално привличане: Книга, която си купи заради корицата.

  Понякога нарочно си взимам книга, заради корицата й. Тя е просто толкова красива, че сякаш те зове да си я вземеш.
  Обикновено бих показала няколко такива книги, но сега ще се спра само на една.
Идеята също ми хареса, но ме разочарова, но затова пък не съжалявам чак толкова, че я купих. Тази корица е уникална!

2. Първи впечатления: Книга, която си взе заради резюмето.

Тук вече става по-трудно, защото не съм сигурна. Напоследък просто не мога да прочета едно резюме и това се случва често, защото са написани грешно, сухо и просто не ме хващат. Имаше една година, в която подминах толкова хубави книги, заради гадното резюме, което ме отегчаваше на първия ред.





Резюмето, ако може да се нарече така, е кратко, но пък някак ме завладя. Може би защото нямаше ненужни думи, описания и такива неща. Просто казват с няколко думи всичко, от което се нуждаеш, за да реши да четеш.

3. Сладки приказки: Книга със страхотен стил на писане.

Тук просто няма как да се сдържа.








4. Първа среща: Първата книга на поредица, която те накара да продължиш цялата поредица.

Рядко чета единични книги, така че са доста май. Ето някои от тях, които се повтарят с предходните.




 


5. Късни разговори по телефона: Книга, която те държа до късно през нощта.

Този път просто ще ги спомена, че целият ми пост се напълни със снимки.
Последните книги, които четох до късно през нощта са Simon Vs The Homo Sapiens Agenda и The Curse of Tenth Grave.

6. Винаги в мислите ми: Книга, за която не можеше да спреш да мислиш.

 Илумине, Последната империя, Двор от мъгла и ярост и Гневът и зората са тези, които ще спомена тук. Това са едни от любимите ми книги, които така са превземали мислите ми, че понякога дори не можех да се съсредоточа да чета нещо друго.

7. Getting Physical: A book in which you love the way it feels. (Оставям го така, че преведено звучи ужасно.)

  Стоманено сърце, Пътят на кралете, Легион, Half Lost, Чаровник по рождение, Последната игра: Поканата и Ключ небе, Въглен в пепелта, Друговремец и други.
  Това са страхотни книги, след които често съм изпадала в читателски застой поне за един ден.

8. Среща с родителите: Книга, която ще препоръчаш на семейството и приятелите ти.

  На семейството си не бих препоръчала книга, не знаят как да си поискат. Питам: Каква книга? Не знам какъв тип обича да чете. Отговорът: Ми някоя от твоите. 
  Последният път, когато някой от това ми обкръжение видя, че чета ми предложи едва ли не, някакви стари любовни романи или дълбоко-философки книги, защото когато чуят някой да чете, не се сещат, че има още 20 различни жанра, а си мислят, че или чета любовни романи или това, което те предпочитат да четат. 
  Не дискриминирам жанровете, но все пак, ако не знаеш как да си поискаш или препоръчаш книга, няма смисъл да приемам или предлагам.
  На приятелите бих препоръчала различни книги, според това кой какво харесва. Не бих препоръчала просто книгата, която харесвам, защото не е за всеки.
  Ето пример, на една моя приятелка всички й препоръчват да гледа или чете Игра на тронове и не знам защо го правят. Тази поредица или сериал не е за нея. Аз просто не мога да си я представя да седне и да чете това (или да гледа). Не е неин тип.
(Но на брат си ще препоръчам Пърси Джаксън и Хрониките не Кейн.)

9. Мисли за бъдещето: Книга, която знаеш, че ще препрочетеш много пъти за в бъдеще.

  Наистина не препрочитам често. Ако това се случи, най-много веднъж, колкото да си ги припомня. Тези, в чийто свят бих се потопила отново са всички на Брандън Сандерсън, разбира се, Пърси Джаксън и боговете на Олимп и всички поредици в този свят, Хрониките на Кейн, Хекс Хол и Скъпоценни камъни.

  Това беше тагът и на мен лично ми хареса, защото макар и 60% от въпросите да се повтарят, можеш да им отговориш с различни книга. Разбира се, няма как да не включа любимия си писател поне веднъж. Или три пъти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...