вторник, 1 ноември 2016 г.

October Wrap Up


Тъкмо когато започнах да се отчайвам, че за този месец съм прочела само 6 книги, а сме на края, аз еших да взема едно добро решение и да започна една невероятна поредица, чиито ревюта започвам да пускам след този пост. Enjoy!
  (Заглавията отново са линкове.)



  Доколкото помня, книгата ми хареса на средно ниво. Не беше кой знае какво, но пък и не беше никак лоша, а имайки предвид, че тъкмно бях завършила цял месец от ужасни романи, това направо си беше като за 5 звезди.


  Това е Брандън Сандерсън, няма смисъл да се обяснявам.


 Днес май е времето за кратки коментари. Това е книга, която ме изненада наистина много. Уникална.


  На мнение съм, че макар и да ми хареса, можеше и по-добре, но това може да се дължи на тогавашната ми липса на време да правя каквото и да било, включително и да чета, но е факт, че книгата наистина беше доста добра.


 Тази книга ме отвя! Препоръчвам!

6.Vixen Parallels

 Това е втората книга, която успях да редактирам този месец и беше наистина слаба. Започна добре, но нещата се преобърнаха по наистина отвратителен и смехотворен начин и от почти професионална книга на начинаещ писател, заприлича на начинаещ фенфикшън по Принцът и процякът.

7.Anon

  Това е първата редактирана от мен книга за месеца и е просто уникална! Имаше си своите слаби страни, но хора, тази жена- Салима Бенсала, е описала игрите на ума, манипулациите и всякакви такива увъртяни психо неща по един уникален начин, докато накрая не беше оплела така нещата, че с едно дръпване на правилното място и ги разплете с уникална лекота! Просто ако се публикува това нещо има потенциала за бестселър.


8. Magic Bites
9.Magic Burns
10. Magic Strikes
11. Magic Bleeds
12. Magic Slays
+ 13. Curran's POV x2

  Това е една поредица, за която знам от доста време, но за която не подозирах, че ще ми хареса толкова много. Не знам какво ме е спирало да я прочета, но ето ме тук, почваща 6-тата, докато пиша този пост на 31.10 и не мога да повярвам, че за толкова бързо време я прочетох и се превърна в една от любимите ми. Препоръчвам я наистина много, а ревютата започвам да пускам от 3-ти ноември. Държа да се знае, че до толкова се обсебих, че за една седмица прочетох тези петте + тези две истории от ГТ на Кърън и просто съм влюбена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...