понеделник, 6 февруари 2017 г.

The Procrastination Tag

  

  Вчера ми хрумна една хубава идея за пост, но не си записах и...забравих. Днес си играх да преведа един таг само за да осъзная, че вече е правен, макар и преди много време и от по-малко блогъри, но не ми се занимаваше да проверявам кои са го правили и кои не. Затова реших да прибегна към това, на което бях тагната от Теди. Да си призная, изобщо не разбирам смисъла и целта на тага, но нямам какво друго да пиша, затова ще скалъпя кратък списък от неща, които правя, когато реша да отлагам каквото и да било. (В случая това е ученето по най-омразния ми предмет- географията и пускането ан съдомиялната.)

  • Чета- най-добрият начин да отложа нещо е чрез четене на книгата, която ме е хванала в момента. 
  • Фейсбук- много често се разсейвам с news feed-а си във фейсбук и макар да няма кой знае какво толкова за гледане, аз пак си скролвам надолу, отварям си разни работи и харесвам и споделям снимки.
  • 9gag- вляза ли в този сайт, отива най-малко един час.
  • Instagram- тук отиват от 1 до 3 часа. Има толкова много снимки, толкова много книги, толкова хубави профили...
  • Правя снимки- така, аз нямам професионален фотоапарат, с който да правя невероятни и красиви професионални снимки (нито много "реквизит", понеже не колекционирам боклуци), но за сметка на това пък много обичам да си снимам книгите, експериментирам с различни подредби и снимам от различни ъгли, а после ги обработвам...така че отива много време. Обикновено с Instagram отлагам ученето и прибирането вкъщи.
  •  Ям- не мисля, че има какво да коментирам тук. Мога да се наям за 5 минути и за 5 часа.
  •  Слушам музика- не го правя често (ШоК!), но когато се заслушам отива толкова много време...
  •  YouTube- независимо какво гледам в този сайт отиват не 1, не 2, а поне 3 часа, че и повече. Особено ако се загледам в някой booktuber, който показва книги, haul-ове, unboxing и такива неща...Както и различен вид книжни vlog-ове. Това просто е една от най-големите причини да отлагам толкова много неща.

  •  Мързел- дори не мисля, че е нужно да коментирам.
  •  Нежелание- тук също няма кой знае какво за казване.
  •  Пренареждане на рафтовете - стане ли дума за някакво задължение, аз веднага започвам да си пренареждам рафтовете, за да го отложа възможно най-дълго.
  •  Блог постове- в момента имам да уча по география, но се занимавам с този пост...

  •  Сериали - почна ли да гледам нещо...не спирам.
  • Goodreads - започне ли някакво търсене на книги... Или каквото и да е свързано с книги...
  •  Теглене на книги - наскоро открих един сайт, в който качват най-новите излезли книги изключително бързо и като човек, който иска да има всичко ново, което няма да прочете скоро, бързо скачам, за да си ги изтегля и макар да знам, че надолу са си все същите романи като преди, обикновено продължавам да скролвам и да ги разглеждам докато не мине поне един час... Като си науча по география и пусна съдомиялната ще видя дали има нео ново. А може би преди това...
  • Смятах да..., но забравих...- това е едно оправдание, което често ми се налага да използвам, защото аз винаги смятам, но рядко не забравям да направя нещо, защото чрез това смятане отлагам.


Най- вероятно мога да добавя още неща към списъка, но не мисля, че е необходимо. Поста се получи бързо и успешно и сега остава само да го пусна, хехе. Кого да тагна? Всеки, който смята, че няма да го отлага толкова дълго, колкото мен, хаха!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...