неделя, 30 април 2017 г.

April Wrap Up


  Този месец съм много доволна от това, което успях да прочета и от постовете, които публикувах. Може да нямам толкова много ревюта, колкото ми се иска, но и малкото бяха доста успешни.

1. A Conjuring of Light

  Вече не знам за кой път казвам колкото много обичам тази трилогия, а ACOL е един нейн чудесен завършек. Изключително съм доволна от всичко и много се радвам, че решиха да я издадат и на български, защото наистина си заслужава.

2. Жега

  Харесвам книгите на Силвия Дей и тази, макар и кратка, ми хареса, От време на време всеки има желание за разведряващ тип литература без значение от жанра.  (Също така точно след Blogiversary-то ми получих нов рекорд на гледания за един ден, а именно 1300+, а сега ревюто ми е с 1700+ гледания. Благодаря!)

  
  Според мен това не е никак лека книга. Засяга събитията от ВСВ, но показва една различна гледна точка, която не е на фронта при мъжете, а при жените, техния живот и с какво са се сблъсквали те. Преживяванията им са представени чрез гледните точки на две напълно различни сестри и техните борби за оцеляване.

4. The Diabolic

  Това е една уникална книга, която не само че прочетох бързо, но и мигновено се причисли към любимите ми. Обожавам Немесис и Тайръс, те са уникални герои. В свят на жестокост като техния, оцеляваш както можеш, особено ако си забранено със закон същество или престолонаследник на трон, за който всеки се избива.  Тайръс и Немесис наистина са един страхотен отбор и минават през толкова много заедно. Той е винаги с 10 стъпки напред, а тя е невероятен борец, който освен с враговете си се бори и с всичко, на което е научен да вярва, преоткривайки същността си. 

5. Неочаквано едно лято...

  Нямам ревю на тази книжка, защото е същото като на всяка друга от този тип- хареса ми, лека е и приятна. Обиам любовните романи на Ибис.

6.Into The Fire

  Последната книга от поредицата Night Pince на Джанин Фрост, която е сред любимите ми  писатели беше всичко, което можех да искам, че и повече. Обичам книгите й, а още повече обичам героите й и нямам търпение да се впусна в поредицата й за Иън, понеже ще си бъде onе hell of a ride!
  Аз съм много доволна от края на тази поредица и бързо, бързо ми беше напомнено защо обичам Джанин Фрост и aadult urban fantasy.

7. A Flare of Hope
8. A Flare of Power
9. A Flare of Sorrow

  Това е една поредица, която ми беше изпратена от невероятната Елъди Колт за редакция и затова нито имам ревю, нито сте я чували. Казва се Jaylior и е унакална! Тази жена има същински талант за писане и ми се ще да се беше свързала с някакво издателство, вместо да ги издава сама, но това си е нейно решение. 

🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

  Освен тиичното за мен посочване на прочетените книги, този път ще кажа, че започнах Пожарникаря и Жестока любов и се надявам да ги прочета и ревюирам идната седмица, защото с всеки изминал ден матурите ми наближават, а аз не правя нищо друго освен да си чета и пиша. Това не е задължително лошо, но ми трябва и упражнения и глупости, само като се замисля и цялата ми въображаема мотивация се изпарява. На всичкото отгоре имам и бал, на който трябва да присъствам и обикновено силният ми месец май ще се превърне в наистина слаб, но поне 5 книги искам да прочета.

🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

     Другото, което е, този месец ударих три рекорда точно след поста ми за Blogiversary.
    🌟 Точно след РД-то на блога публикувах ревюто на Жега, което събра на самия ден 1300+ посещения на блога ми, а в момента има 1700+ гледания на самото ревю. За мен това е изключително много и се радвам и благодаря.
     🌟   След това, няколко поста по-късно имам 8 трилогии, които бих препрочела, ако имах време с 2024 посещения.
      🌟    И най-накрая постът ми с Любовните романи на издателство Ибис, които притежавам, който събра 2480 преглеждания, а на самия ден имаше 2100+.   Благодаря!

  И последно, но не на последно място: Кой е попаднал на блога ми, търсейки "смешен или мъртъв представя"?

1 коментар:

  1. Тъпите матури и бал са такъв трън в задника. Мен ме тормозят от сега, а имам още година. Не си представям на теб какво ти е 😣
    Но дизайна е страхотен. Толкова е сладурски ^^

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...