събота, 1 април 2017 г.

March Wrap Up

 

  Haya, fellas! Тук съм с равносметката си за март {очевидно} и този път се радвам, че почти успях да стигна обичайния си брой прочетени книги. Може да са 7, но не бяха особено тънки и напълно си заслужават всички! Имам малко ревюта, но нищо, този път почти си спазих сроковете, назначени от мен самата. 
  Това, което днес малко ще се различава от обичайните ми wrap-up-ове е, че ще спомена двете книги, които не успях да дочета и отложих и отново ще се похваля с друго. А сега да преминем към съществената част.

1. Six of Crows
2. Crooked Kingdom

  Тъй като това е дуология ще напиша нещо мъничко и за двете.
ОБОЖАВАМ Я! Толкова много ми хареса, че чак не е за вярване! Лий Бардуго има страхотни идеи и изключително добре ги развива, героите й са просто уникални и обичам всеки един от тях, но Каз е този, които ще задържи една частица от сърцето ми завинаги...
  Избрах да не пиша ревю на втората, за да се въздържа от спойлери и понеже не мисля, че бих успяла да напиша нещо. Тя беше дори по-добра от първата.

3. Пазители

 Според мен тук е по-добре просто да се прочете ревюто ми, защото аз съм зашеметена! Проклятието на Воронина ми е любимата българска поредица и обожавам стила на писане на Цветелина!

4. Нещо повече от любов...

  Първата лнига на Джули Джеймс, която прочетох, но със сигурност няма да е единствената. Вече си купих Неочаквано едно лято... и много скоро се надявам да я прочета.

5. Super Seven

 Това е книга, която редактирах, завръщайки съм към, моето beta reading след 3 месеца на почивка и тези дни трябва да се заема с последната книга, която имам да прегледам и отново да започна да пиша.

7. A Gathering of Shadows

  Ако бях почнала ADSOM по-рано, сега най-вероятно щях да съм завършила третата книга.
Нека само да отбележа, че тези съкровища се четат толкова леко, лесно и бързо, че чак не се усеща кога минават, а са написани в трето лице. 
  Трилогията е УНИКАЛНА. Освен че е красива, тя е ЗАШЕМЕТЯВАЩО НЕВЕРОЯТНА и се надявам да успеят да преведат и трите книги тук, защото напълно си заслужава.
  В момента се чудя дали да напиша ревю и на втората или да си остана само с това на първата, понеже не искам да издам случаен спойлер или нещо подобно.

Това са книгите, които прочетох през март. А сега нека да кажа кои не успях да довърша.

1. Wayfarer

Тази съм адски тъжна, че оставих като официален DNF, понеже си мислех, че ще ми хареса много. Все пак Пасажер бързо се придвижи към любимите ми, но неговият финал просто не успя да ме задържи. Освен че ми е бавно, има някои неща, които не ми харесаха в държанието на Ета и макар че си умирах да я видя как се среща с един човек, се оказа, че те нямат толкова много моменти заедно, колкото предполагах, а за капак се среща с един друг човек чак в самия край на книгата. И под край на книгата нямам предвид в последните 100 страници, а в последните 5 (прехвърлих набързо да видя къде се срещат, понеже ми беше скучно...смятайте).

2. Snow Like Ashes

Тук нямам някаква особена причина, че не успях да навляза в нея, просто ми се четеше много ADSOM и нямаше как да я продължа, знаейки, че най-сетне трябва да започна другата и просто да си умирам по нея...

И последно, но не на последно място...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...