четвъртък, 28 септември 2017 г.

5 книги, които искам да прочета до края на годината

 

 Както е тръгнало, явно ще публикувам дори по-рядко, отколкото когато работех. Странно. Все още чета Dorothy Must Die и не съм сигурна дали ще й пиша ревю и кога. В момента има дни, в които чета и такива, в които не. (Нетипична аномалия при мен.) Виня го изцяло на Дороти и на Feiry Tail. Може би даже повече на анимето.
  Понеже нямах идея какво да публикувам, а все пак трябва, реших да споделя с вас петте книги, които се надявам да прочета до края на годината!

1. Оаthbringer

 Нямам търпение вече! Излиза след два месеца и просто се надявам по някакво чудо да успея да я купя преди декември, за да мога да я прочета, че с настоящата ми скорост май ще ми отнеме месец, а не обичайната седмица...
  Това е третата книга на Летописите на светлината на бурята и нямам търпение да видя как се развиват нещата за героите! На един от тях му предстои да се прибере у дома за пръв път от доста години и ми е интересно какво ще се случи там. Като го знам Брандън Сандерсън, сигурно в първата половина на книгата ще описва как героя пътува, а в края на втората ще пише как тъкмо пристига, когато се случва нещо ужасно и ще свърши... 

2. Tower of Dawn

   Последно като гледах  в Book Depository струваше около 4,50 паунда, понеже има някакво грамадно намаление, познавайки късмета си, докато се докопам до дебитната си карта, няма да струва толкова, но смятам да си я купя и да я прочета най-сетне! 
  Любопитна съм дали Сара Дж. Маас ще ме накара да харесвам Каол в крайна сметка, защото наистина не го понасям и нямах абсолютно нищо против, че не участваше в Империя на бури. Дори не ми е толкова любопитно какво толкова ще се случва в тази книга и ако Сара се беше придържала към плана си да я направи новела, изобщо нямаше да я чета, но какво да се прави, не искам да имам дупка в поредицата, при това точно предпоследната книга. 

3. Now I Rise

 Разбрах, че любимите ми хорица от Егмонт ще превеждат първата част- And I Darken и честно казано наистина съжалявам всеки, на когото ще му се наложи да прочете книгата с техния уникален превод. Бих казала, че се надявам да не е толкова ужасен, колкото повечето им, но изгубих надежда много отдавна. Според мен заглавията на книгите звучат изключително яко и нямам идея как биха го променили, но не искам и да знам, защото никое друго заглавие не би могло да излъчва подобни vibes като тези.
  Та нека да преминем на това защо искам да прочета книга- Лада е една страхотна героиня, силна и безкомпромисна. Искам да видя как се развива историята й и какво ще стане нататък. Освен това Раду е доста интересен персонаж и след едни особени събития ми е много интересно да видя какво ще стане.

4. Dragonfly in Amber


  След толкова време може и най-сетне да се наканя да прочета втората част на Друговремец. Проблемът ми не е дебелината на книгата (900+), а това, че знам как завърша и ще ми се иска да започва веднага третата (предполагам), но сега след като ги имам всичките на английски може би ще се захвана с тях. И без това ми е изключително любопитно как се случват едни определени неща и как става цялата тази игра с времето.

5. Hunted


  Дойде последната книга, която искам да прочета до края на годината и осъзнах, че нито една от изброените не е преведена (първата дори не е излязла още). Не че това има някакво значение. 
  Hunted представлява нещо като по-различна версия на Красавицата и звяра, има много положителни ревюта и аз съм доста любопитна, понеже от доста време искам да прочета някаква различна версия на любимата си приказка. Освен това разбрах, че всъщност е преработка на оригиналната версия, а не на тази на Дисни, което ме прави още по-любопитна.

  Кои са някои от книгите, които вие бихте искали да прочетете до края на годината?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...