петък, 22 септември 2017 г.

Bookish Confessions

 

Оригинално тази идея за пост е 108-мата на Top Ten Tuesday. Понеже моите идеи някой услужливо ги е пуснал в канала, реших да се възползвам и да взема една от тези. То малко като факти се получи, но нищо.

1. Когато нямам разделител се изкушавам да подгъна ъгълчетата на книгите си, но не го правя.
2. Като малка драсках в книгите, сега не искам и да си помисля да пиша в тях.
3. От малка "пиша", но едва преди 5 години започнах да се занимавам с това сериозно.
4. Когато трябва да подаря нещо на някого и не знам какво обикновено взимам книга, за която смятам, че ще му хареса.
5. Никога не препоръчвам книги на хора въз основа на това, което аз харесвам. Съобразявам се с техните предпочитания.
6. Веднъж залях книгата си с кафе и не почувствах нищо. Сега при мисълта за това настръхвам.
7. Изтървам книгите си без окото ми да трепне. #guilty
8. Предпочитам меки корици.
9. Никога не съм разбирала манията на някои хора по това да душат книги, но в редките случаи, в които съм го правила ми харесва.
10. Повечето ми приятели не четат.
11. Никога не съм взимала книга от библиотеката.
12. Обикновено като излизам винаги имам книга в себе си, но през последните 3 месеца забравих поне 4 пъти да взема такава.
13. Страх ме е, че ще спра да чета, защото това е втория читателски застой, в който изпадам за последните 3 месеца.
14. Оставям книгата си разтворена и със страниците надолу, когато ме мързи да сложа разделител. 
15. Искам да издам книга, но знаейки колко много труд ме чака се плаша.
16. Мразя да препрочитам.
17. Мразя да редактирам.
18. Обичам да чета старите си проекти и си ги харесвам. (Повечето.)
19. Не съм от хората, които ще напишат нещо и ще кажат, че е ужасно, само защото има по-добри. Никога не съм очаквала, че от първия път ще напиша шедьовър.
20. Не вярвам, че темите за писане са изчерпани и изключително много се дразня, когато някой изръси простотия от рода на "Възхищавам ти се, че имаш смелостта да пишеш и искаш да издадеш книга, защото всичко, което може да бъде написано вече е издадено." Това. Не. Е. Вярно.
21. Не се чувствам виновна, когато напиша отрицателно ревю.
22. Трудно пиша положителни ревюта, не защото съм свикнала да пиша отрицателни, а защото обикновено ми е трудно да си събера мислите след страхотна книга.
23. Не обичам да правя тагове.
24. Първата ми година като блогър, всичко, което не беше книжно ревю за мен беше празен пост, защото все още смятам, че целта на книжния блог е за даване на мнения относно книги, а не празни приказки.
25. Но пък ми харесва да пиша такива постове.
26. Искам да издам книга и вярвам, че мога да напиша нещо ново, обаче се съмнявам, че ще достигне много хора, защото повечето са свикнали да четат едно и също. /been there, done that/
27. По-лесно ми е да чета на английски и не обичам да чета на български.
28. Изтървала съм книгата си в калта.
29. Никога не съм наранявала книга нарочно заради снимка в инстаграм и не разбирам как някои хора могат да си слагат книгите си в снега или на пясъка.
30. Никога не съм подгъвлата книгите си на две, така че едната корица да се окаже непосредствено до другата, а когато го видя направено изтръпвам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...